E-poe kasutustingimused

Üldtingimused

1.1. E-pood Gruusia Pood müüb Ülemiste keskuse poes saadaval olevaid rõivaesemeid.

1.2. Need tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja veebisaidil www.gruusiapood.ee (edaspidi E) kättesaadava ostukeskkonna omaniku Georgian Wine & Food OÜ (edaspidi Müüja) vahel. -pood) seoses toodete ostmisega E-poest. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid ka Eesti Vabariigis kehtivad seadused.

1.3. Müüjal on õigus teha muudatusi E-poe kasutustingimustes ning muuta toodete ja teenuste hindu. Müüja teatab muudatustest või muudatustest veebisaidil www.gruusiapood.ee. Tehingule kohaldatakse tehingu tegemise ajal kehtivaid tingimusi ja hindu.

1.4. Müüja andmed:

Georgian Wine & Food OÜ
Viru valjak 2 Tallinn 10111
Reg nr 14122876
info@gruusiapood.com
+37253918468

1.5. Kõik saidil www.denimdream.com kuvatud pildid ja tekstid on kaitstud autoriõiguse seadusega. Kõik õigused reserveeritud Georgian Wine & Food OÜ-le. Mis tahes andmete kasutamine ilma loata pole lubatud.

Hinnad

2.1. Kõik e-poes kuvatavad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

2.2. Toodete hinnad ja allahindlused võivad erineda ettevõtte jaekauplustes pakutavast valikust, hindadest ja allahindlustest.

Tooted

3.1. E-poes kuvatavad tooted on reeglina saadaval laos / Müüja poodides. Ülalnimetatud toodete kättesaadavust ei saa tagada, kuna see võib võimalike tehniliste tarkvaraprobleemide tõttu olla eksitav.

3.2. Kui Klient teeb tellimuse, kuid Müüja ei hoia tellitud toodet, siis E-pood ei suuda tellimust täita. Sellistel juhtudel tagastatakse ostjale ostusumma summa viivitamatult kohe, kui toote kättesaamatusest teatatakse.

3.3. E-poes kuvatavad toodete fotod on illustratiivsed ja võivad tahtmatult toodete tegelikust väljanägemisest pisut erineda.

Ostmine

4.1. Klient valib e-poes soovitud toote ja lisab selle ostukorvi, klõpsates nuppu “Lisa kotisse”.

4.2. Tellimuse vormistamiseks suundub Klient Ostukorvi lehele: kui olete menüüribalt valinud ostukorvi, klõpsake nuppu “Checkout”, misjärel suunatakse Klient tellimuse tegemise lehele.

4.3. Pärast nõutud teabe sisestamist ja antud teabe õigsuse kontrollimist kinnitab klient tellimuse, klõpsates nuppu “Kinnita ja maksa”. See toiming kinnitab tellimust ja tellimus saadetakse müüjale.

4.4. Klient tasub toote eest viivitamatult veebipanga lingi kaudu ja kinnitab müüjale tehtud makse, klõpsates nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”.

4.5. Kui Toote eest on tasutud, saadab E-pood kliendi e-posti aadressile tellimuse kinnituse.

4.6. Tellimuse vormistamisel peab klient sisestama õiged andmed, mida on vaja tellimuse täitmiseks.

4.7. Müüja ei vastuta tellimuse täitmata jätmise eest kliendi poolt tellimuse vormistamisel sisestatud ebaõigete andmete või sellest tulenevate tagajärgede eest.

4.8. Müüjal on õigus keelduda tellimuse täitmisest, kui on kahtlusi, et Müüjale esitatud andmed on valed või kui käitumine ei ole kooskõlas hea tavaga.

Makseviisid

5.1. Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda, kasutades linke Eesti pankadesse (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop) või krediitkaardiga (Visa, MasterCard, Pocopay).

5.2. Maksed tehakse väljaspool E-poe keskkonda, teenusepakkuja Maksekeskus AS turvalises maksekeskkonnas.

5.3. Müüjal puudub juurdepääs kliendi panga- või krediitkaardiandmetele.

Kinkekaardi kasutamine veebipoes

6.1. Veebipoes saab kasutada kõiki Georgian Wine & Food OÜ väljaantud kinkekaarte, millel on varjatud veebipõhine PIN-kood.

6.2. Kinkekaarti saab kasutada, kui lisate kinkekaartide veebipõhise PIN-koodi väljale Ostukorvi kupong.

6.3. Kui klõpsate nupul Kinnita ja maksa, kuid tellimuse eest ei maksa, hoitakse kinkekaardilt kasutatud summat kuni 2 tundi. Pärast selle aja möödumist saab kinkekaarti uuesti kasutada.

6.4. Ostukorv võimaldab kinkekaardi abil valida makstava summa. Kui ostusumma jääb alla kinkekaardil kasutatava summa, jääb ostusummat ületav summa kinkekaardile, mida kasutatakse teisel kuupäeval. Kui ostusumma ületab kinkekaardil kasutatava summa, tuleb puudujääk tasuda, kasutades ostukorvis olevaid maksevõimalusi.

6.5. Tagastamise korral tagastatakse kinkekaardiga makstud summa kliendi e-posti aadressile elektroonilise kinkekaardi vormis. Elektroonilist kinkekaarti saab kasutada kõigis Georgian Wine & Food OÜ kauplustes ja veebipoodides.

6.6. Osalise tagastamise korral tagastatakse kõigepealt muul viisil makstud summa ja alles seejärel vajaduse korral kinkekaardiga makstud summa.

Kohaletoimetamine

7.1. Pakendid saadetakse Omniva või SmartPOSTi kaudu.

7.2. Tellimused jõuavad kohale 5 päeva jooksul pärast makse laekumist.

7.3. Klient on kohustatud säilitama tellimuse kinnitusteate 14 päeva jooksul pärast ostu sooritamist.

7.4. Kui klient on ostu sooritanud nädalavahetusel, riigipühal või reedel pärast kella 13.00. Tellimus töödeldakse järgmisel esmaspäeval kell 9:00.

7.5. Klient peab kontrollima, kas saatmis- ja arveldusteave on õige. Kui esitatud teave on vale, ei vastuta müüja kohaletoimetamise viivituste eest.

7.6. Kui toode ei jõua kliendini heas seisukorras. Klient peab kauplust viivitamatult teavitama e-posti aadressil info@gruusiapood.ee või telefonil +372 5391 8468.

Tellimuste tagastamine ja asendamine

8.1. Kliendil on õigus 14 päeva jooksul põhjust esitamata tellimusest taganeda ja tellitud toode / tooted välja vahetada või toode / tooted tagasi saata. See 14-päevane periood algab hetkest, mil klient saab tellimuse.

8.2. Toote tagastamiseks esitab klient 14 päeva jooksul pärast toote kättesaamist avalduse ostust taganemise kohta. Selleks on 3 võimalust:

Lisage täidetud tagastatav vorm tagastatud pakendisse koos tagastatud toodetega
Ühetähendusliku avalduse saatmine e-posti aadressil info@gruusiapood.com
Täites ettevõtte veebisaidil tagastamise standardvormi ja saates vormi aadressile info@gruusiapood.com

Asendusi või tagastamisi võetakse vastu ainult täidetud tagastamisvormiga.

8.3. Klient tagastab kauba 14 päeva jooksul pärast avalduse esitamist või esitab dokumendi, mis kinnitab kauba üleandmist logistikaettevõttele eelnimetatud tähtaja jooksul. Kaupmehel on õigus igasugustest tagasimaksetest keelduda, kuni ese, mis on lepingu objekt, on laekunud või kuni klient on esitanud tõendid, mis kinnitavad kauba tagastamist, olenevalt sellest, kumb toimub varem.

8.4. Asendatud või tagastatud tooted ei tohi olla kahjustatud ega kanda kulumisjälgi; toode tagastatakse originaalpakendis koos kõigi tootele kinnitatud originaalsiltidega. Kui tagastatud eseme seisund on halvenenud, vastutab Klient eseme väärtuse languse eest, mis on põhjustatud eseme kasutamisest, ainult juhul, kui eset on kasutatud viisil, mis ei ole vajalik kauba kontrollimiseks. eseme olemus, omadused või funktsionaalsus. Kauba olemuse, omaduste või funktsionaalsuse kontrollimiseks peaks klient käsitsema ja kasutama kaupa ainult viisil, mis poes oleks tavaliselt lubatud.

8,5. Aluspesu ning avatud kosmeetika- ja parfüümipakke ei saa tagastada.

8.6. Klient peab toote pakendi alati hoolikalt avama, kahjustamata. Kui pakendit ei saa pakendit kahjustamata avada, ei pea Klient toodet originaalpakendis tagastama.

8.7. Klient võib tellimuse tagastada müüjale kuuluvasse poodi. Kaupluste loetelu leiate SIIT. Nende kaupluste kliendi saatjad edastavad tagastatud toote E-poodi, kus viiakse läbi toote / toodete asendamise või tagastamise protseduur. Tagastatud toode jõuab E-poodi 5 tööpäeva jooksul. E-pood saadab kliendi e-posti aadressile tagastatud toote kättesaamist kinnitava kinnituse. Toote saab tavapoodi tasuta tagastada.

Asendustooteid ei saa tavapoodidest valida või peavad need poed ostuhinna tagasi maksma. Toote / toodete asendamise või tagastamise protseduure viib läbi ainult Denim Dreami e-pood.

8.8. Kui Klient on valinud kättetoimetamisviisiks Omniva või SmartPOST pakiautomaadi, saab Toote pakiautomaadi kaudu asendada või tagastada, kasutades esialgses SMS-is ja e-kirjas sisalduvat tagastus- / uksekoodi. Kauba tagastamine tagastuskoodi abil on tasuta ja tagastus peab E-poodi jõudma 3 tööpäeva jooksul.

8.9. Kui valitud kohaletoimetamisviisiks oli Postkontor või Kuller, saab toote asendada või tagastada, viies selle kliendi valitud postkontorisse. Toote pakendil olev vöötkood on vajalik toote asendamiseks või tagastamiseks. Kaupa saab postkontori kaudu tasuta tagastada ja tagastatud toode peab E-poodi jõudma 3 tööpäeva jooksul. E-pood saadab kliendi e-posti aadressile tagastatud toote kättesaamist kinnitava kinnituse.

8.10. Asendamise korral saadab E-pood uue toote Kliendile kohe pärast asendatava toote kättesaamist. Toote asendamisega seotud kulud katab Müüja.

8.11. Tooteid saab asendada ainult sama toote mõne muu suurusega.

8.12. Müüja tagastab kliendile ostuhinna 14 päeva jooksul pärast toote tagastamise avalduse laekumise kuupäeva. Tagasimakse kantakse samale arvelduskontole, mida Klient kasutas tagastatud Tellimuse eest tasumiseks. Kui Klient kasutas tellimuse eest tasumiseks boonusraha, tagastatakse kasutatud boonusraha Kliendile ja teenitud boonusraha eemaldatakse.

8.13. Kui tellimus tagastatakse täies mahus, tagastab müüja Kliendile kogu Lepingu alusel saadud summa, sealhulgas Kliendi tasutud tarnekulud. Kui tellimus tagastatakse osaliselt ja tellimuse maksumusele lisati kohaletoimetamiskulud, võib müüja tagastada tarnekulud võrdeliselt tagastatud toodete arvuga.

Nõuete esitamise kord

9.1. Müüdavate toodete suhtes kohaldatakse võlaõigusseaduse § 218 lõikes 2 sätestatud 2-aastast pretensioonide esitamise tähtaega.

9,2. Kui leitakse, et toode on mittevastav või kui leitakse defekte, teatab klient sellest müüjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul pärast puuduse tuvastamist, saates e-postiga kliendi kontaktandmed, probleemi üksikasjaliku kirjelduse ja kviitungi numbri aadressile. aadress info@gruusiapood.com. Pärast puuduse avastamist lõpetage toote kasutamine kohe.

9.3. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja kliendiga võetakse ühendust võimalikult kiiresti, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul pärast nõude saamist.

9.4. Esimese kuue kuu jooksul pärast eseme üleandmist Kliendile eeldatakse, et avastatud puudused olid olemas eseme üleandmise ajal. Ettevõtte kohustus on tõestada vastupidist. Kui pretensioon esitatakse esimese kuue kuu jooksul pärast eseme üleandmist Kliendile, kannab Müüja alati eseme parandamise või asendamise kohaletoimetamisega seotud kulud, eriti veo-, postikulude, tööga seotud kulud , reisid ja materjalid (võlaõigusseaduse § 222 lõige 4). Järgmise 1,5 aasta jooksul kannab Müüja ülalnimetatud kulud ainult juhul, kui nõue on õigustatud.

9,5. Kui Müüja ei saa toodet parandada ega asendada või kui toote parandamise või asendamise katse osutub ebaõnnestunuks või kui Müüja ei suuda puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldada või kui Kliendile on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi, peab Klient õigus nõuda müüjalt toote ostuhinna alandamist või raha tagastamist.

9.6. Kui kaup ei vasta lepingutingimustele, on tarbijal õigus kasutada seaduses sätestatud õiguskaitsevahendeid, sealhulgas nõuda lepingu täitmist, hinna alandamist, kahju hüvitamist või leping üles öelda.

9.7. Kui Toode ei vasta lepingutingimustele, kannab Müüja toote parandamise või toote asendamisega seotud kulud, eriti transpordi, postikulude, töö, reisi ja materjalidega seotud kulud.

9.8. Müüja ei vastuta kahjude eest, mis tulenevad tellitud toodete ebaharilikust kasutamisest või toote kohaletoimetamise viibimisest, kui viivituse põhjustavad asjaolud, mille suhtes Müüjal ei olnud mingit mõju ja / või mis olid põhjustatud vääramatu jõu tagajärjest. müüja kontrolli all.

9.9. Müüja ei hüvita Kliendile nõuetele mittevastava või puudusega Toote korral tehtud kulutusi ega vastuta sellise toote eest vastutusega, kui: kui toote väärtus on halvenenud / toode on kliendi süül kahjustatud , põhjustavad puudused toote ebaharilik kasutamine, sealhulgas hooldusjuhiste mittejärgimine, kui toote väärtus on tavapärase kasutamise käigus tavapärase kulumise tõttu halvenenud, kui klient ei saa dokumenti esitada toote ostmist tõendav dokument.

  1. Vastutus

    10.1. Müüja ja klient vastutavad üksteise ees nende tingimuste rikkumisega teisele poolele tekitatud kahju eest Eesti Vabariigi õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

    10,2. Müüja vastutus piirdub toote ostuhinnaga.

    10,3. Klient kasutab e-poe teenust ainult seadustele ja heale tavale vastavatel eesmärkidel.

    Privaatsuspoliitika

    11,1. Klient annab müüjale selgesõnalise ja teadliku nõusoleku kliendi isikuandmete töötlemiseks.

    11,2. Kõik müüjale avaldatud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ja neid kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja Kliendile kaupade pakkumiseks.

    11.3 Müüja säilitab kliendi poolt ostmise käigus sisestatud kliendi kontaktandmeid ja teavet tehtud ostude kohta. Seda teavet käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse vastavalt isikuandmete kaitse seadusele. Kliendile Toodete edastamiseks vajalikud isikuandmed avaldatakse kullerteenust osutavale ettevõttele.

    11.4. Müüja võib kasutada kliendi isikuandmeid ainult e-posti teel kliendile eripakkumiste ja kampaaniate kohta teabe saatmiseks ning ainult kliendi nõusolekul.

    11,5. Andmeside kliendi ja pankade ning pankade kaardikeskuse vahel on krüptitud, mis tagab kliendi isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse.

    Maksed tehakse väljaspool E-poe keskkonda, valitud panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. E-poel puudub juurdepääs kliendi panga- või krediitkaardiandmetele.

    Isikuandmeid töötleb Georgian Wine & Food OÜ, Suur-Sõjamäe 4, Tallinn, 11415. Reg. nr. 14431399.

    Kasutustingimused ja nende muutmine

    12,1. E-poes registreerides või Tooteid ostes nõustub Klient E-poe kasutustingimustega ja kohustub järgima tingimusi.

    12,2. Müüja ja kliendi vaheline müügileping jõustub ostuhinna laekumisest müüja pangakontole.

    12.3. Müüjal on õigus teha muudatusi E-poe kasutustingimustes ja Toodete hindades. Teated selliste muudatuste kohta avaldatakse e-poe keskkonnas. Tehingute suhtes kehtivad tehingu tegemise ajal kehtivad tingimused ja hinnad.

    12.4. Müüjal on õigus tellimuse täitmisest taganeda, kui e-poes tellimuse esitamise ajal kuvatud toote hind oli tehnilise vea tõttu vale.

    Muud tingimused

    13,1. Kõik kliendi ja müüja vahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel.

    13,2. Kui müüja on keeldunud tarbija kaebust lahendamast või kui tarbija ei ole müüja pakutud lahendustega rahul ja leiab, et tema õigusi on rikutud või huve kahjustatud, võib tarbija esitada nõude tarbijakaitse- ja tehnilisele regulatsioonile Asutuse komitee tarbijakaitseameti kaudu või kohtusse. Tarbija saab tasuta ühendust võtta tarbijakaitse- ja tehnilise järelevalve ametiga ning kõnealuse tehingu väärtus peab ületama 20 eurot. Tarbija võib nõude esitada otse või esindaja kaudu. Tarbijakaitse- ja tehnilise reguleeriva asutuse kontaktandmed on toodud tarbijakaitse- ja tehnilise regulatsiooni ameti veebisaidil; EL-i liikmesriikides tekkivate nõuete lahendamiseks tuleks pöörduda Euroopa tarbijakeskuse poole.

    Klienditugi

    14,1. Klienditoe telefoninumber on +372 5184021 (tööpäeviti saadaval kell 10.00–17.00) ja e-posti aadress: info@gruusiapood.ee.

    Klienditugi pole riigipühadel saadaval.